2012. augusztus 12., vasárnap

Díj :)

Sziasztok!
Kaptam egy díjat, amit köszönök Alicebrandonnak!









Szabályok:
1. A jelölteknek 11 dolgot kell mondaniuk magukról.
2. Mindegyik kérdésre válaszolniuk kell.
3. 11 embert kell megjelölni
4. 11 kérdést kell feltenni a jelöltjeiknek.
5. Nem lehet visszaadni/visszajelölni.


Magamról:1. Szőkésbarna a hajam, és kék a szemem, akárcsak Lanának.
2. Imádom Londont.
3. Szeretek olvasni.
4. A Twilight mellett újabban VA mániám van.
5. 4 cica és Egy kutya tulajdonosa vagyok.
6. Emiatt imádom a macskákat.
7. Kedvenceim Jasper, Alice és Carlisle.
8. Kedvenc színem a tengerkék, almazöld, mandarin narancssárga és a pink.
9. Hobbiszerűen baseballozok pár haverral.
10. Vízöntő vagyok.
11. Kedvenc évszakom a tavasz és a nyár.

Válaszaim:
1. Mikor kezdtél el írni?2011 júliusában kezdtem el írni a blogomat, de előtte is írogattam más témákban.
2. Milyen témában kezdtél el írni?
Twilight.
3. Ha egy blogos történetet olvasol a figyelmeztetések megakadályoznak az olvasásban, vagy nem zavarnak?Hááát, általában beleolvasok, legfeljebb abbahagyom.
4. A Twilighton kívül írsz-e még valamilyen témában? Ha igen milyenben?
Nem, de lehet, hogy szeretnék egy VA-ás történetbe belefogni. Ezt még meglátom.
5. Kik tudnak róla, hogy írsz?
Rokonaim, barátaim, olvasóim.
6. Az írásaidban gyakori a korhatáros tartalom?
Nem eddig még egy sem volt.
7. A blogod külsejét egyedül csinálod, vagy megkérsz valakit?
Egyedül, de utólag mindig megkérdezek másokat, hogy olvasható-e, vagy jól néz-e ki.
8. Könyvet vagy inkább blogos történetet olvasol szívesebben?
Könyvet, de blogot is nagyon szívesen olvasok.
9. Mikor nyitottad az első blogodat?
2011. július 4.-én.
10. Ha bezárnád letörölnéd vagy nyitva hagynád az érdeklődőknek?
Nyitva hagynám.
11. Minek a hatására kezdtél el írni?
Nagyon tetszett a Twilight (film). Utána elolvastam a könyveket is, és beleszerettem Cullenékbe. :)


Jelöltjeim:





Kérdéseim:
1. Mikor kezdtél el írni és mit?
2. Szeretsz olvasni? Ha igen, inkább blogos történeteket, vagy könyveket?
3. Mi ad inspirációt az íráshoz?
4. Ha véget érne a Twilight-láz, folytatnád az írást? Ha igen milyen témában?
5.Ha bezárnád letörölnéd vagy nyitva hagynád az érdeklődőknek?
6. Lennél vámpír?
7. A barátaid tudják, hogy blogot írsz?
8. Kik a kedvenc szereplőid a Twilightnól?
9. Ha nem tetszik egy blog témája, attól még elolvasod?
10. Magad mintájára formáztad a történeted főszereplőjét?
11. Milyen gyakran változtatod a blogod külsejét?

Puszi: Lana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése