2013. augusztus 27., kedd

Díj


Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Evelynnek! :)




A díj szabályai:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küld tovább 11 embernek
11 dolog rólam:

- Imádok olvasni.Legjobban klasszikusokat és a fantasyket (ezeken belül a vámpíros) könyveket a szeretem.
- Kedvenc könyveim: Vámpírakadémia és a Bloodlines, Twilight Saga, Copperfield Dávid.
- Kedvenc városom London. Nyáron volt szerencsém meglátogatni, így London-mániám csak még nagyobbra nőtt.
- Vízöntő vagyok.
- Nagy sorozatnéző vagyok, bár vegyes az ízlésem: Doctor Who, TVD, PLL, Castle, HIMYM
- Most leszek gimis.
- Lanára hasonlítok. Magas vagyok, szőkésbarna hajú és kék szemű.
- Ugyanakkor a személyiségünk teljesen különbözik. Ő örökmozgó, életvidám, bevállalós, kissé éretlen is (bár ezt már kinőtte).
- Kedvenc twilightos karaktereim: Seth, Jasper, Alice, Carlisle.
- Imádom az állatokat, főleg a macskákat.
- Kedvenc évszakom az ősz. Hordhatok tornacipőket, sportcipőket és londonra emlékeztet.

11 kérdésre a válasz:

- Mi ihletet meg? Miért kezdtél el írni?
Nagyon tetszett a Twilight (film). Később elolvastam, beleszerettem a világába és beleképzeltem magam. Így született meg Lana és úgy döntöttem, megosztom másokkal is az ő kalanadjait.

- Mi a kedvenc történeted? Miért?
Nem tudok választani. Sok fanfictiont szeretek és könyveket is. Talán a VA (bár az könyv). Imádom az egész VA világot, a szerelmi szálakat benne és főleg a titkokat.

- Kedvenc film?
Van egy pár...Jelenleg az Inception (Eredet)

- Ki a példaképed?

Solya :)

- Gondolkoztál már azon, hogy kiadj egy könyvet?
Régebben sokat gondolkoztam ezen. Mára nem vagyok benne biztos. Inkább rövidebb történeteket szeretek írni.

- Ki/Mi számodra a legfontosabb?
- Családom, barátaim, hogy jól érezzem magam, sikeres legyek és a szabadság.

- Mióta írsz?
- Két éve írom a blogomat, de előtte is írogattam, csak nem blogot (pl. suliújságba).

- Saját történeteket, vagy fanfictionokat szereted jobban?
Is-is.

- Mikor tudsz a leghatékonyabban alkotni? 
Ha valamiből ihletet meríthetek.
 
- Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?- Ha felnövök, diplomata szeretnék lenni Londonban.

- Mit érzel írás közben?
Hmm, nehéz válaszolni. Ha írok, beleképzelem magam az adott történetbe. Belebújok a szereplőm bőrébe, belecsöppenek az ő életükbe, problémáikba, világaikba. Boldogságot, szabadságot, valami ilyesmit.

11 kérdés tőlem:


- Mi ihletett meg? Miért kezdtél el írni?
- A karakteredet magadról mintáztad?
- Kik a kedvenc karaktereid?
- Gondolkoztál már azon, hogy kiadj egy könyvet?
- Mit érzel írás közben?
- Mik a kedvenc könyveid?
- Milyen fajta könyveket szeretsz olvasni?
- Kedvenc Twilightos szereplő?
- Mikor kezdtél el blogolni?
- Ha  írsz egy történetet, akkor már előre tudod, hogy mi lesz a vége, vagy útközben találod ki?
- Mi számodra a legfontosabb?

Akiknek tovább küldöm:

 - Solya
-
***ElisabethJane***

- DestinyHope
- Alice 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése