2011. július 28., csütörtök

Kérdés

Kedves olvasóim!
Bár még nagyon az elején vagyunk, kezdek kifogyni az ötletekből.:( Nem tudom elképzelni, hogy még mi történhetne egy 13 éves vámpír lánnyal. A gépemen már megírtam a történetet egészen a 15. fejezetig, lassan felrakom őket. De támadt egy ötletem!:D Arra gondoltam, hogy leírnám Lana életét a Twilight saga könyvekben. A lényeg nem változna, ugyanúgy Edward beleszeretne Bellába, lenne benne Jacob, stb. Csak mindebbe beleépíteném Lanát, leírnám az ő szemszögéből és ő is ott lenne a különböző jelenetekben. Aztán -amit már iszonyúan várok- Lana szerelmes lenne egy nagyon különleges fiúba. A kérdés az, hogy mindez érdekelne-e titeket?

5 megjegyzés:

  1. szia Lana!
    Engem nagyon is érdekelne:) És segítek neked chatet beszerelni ide a blogra nagyon szívesen :) Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem :S Igyekszem majd kommentelni is! De ne izgulj figyelemmel követem a blogod sorsát! :) Nagyon jól halad a történet tetszik csak így tovább :) Üdv:Solya

    VálaszTörlés
  2. Köszi solya! Nem gond! És a kitartásodat is köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Meg csináltam neked a chatet ide másolom a linjét ha szeretnéd én fel teszem a blogodra csak meg kéne adnod a fiók jelszavad! erre a mail címre küldheted ha szeretnéd, hogy beépítsem a blogodra a cahtet! orsolya1717@citromail.hu üdv: solya :) oh a link! rossz hír nem engedi a linket ide másolni :S vagyis nem tudom neked küldeni :S

    VálaszTörlés
  4. szia! adj egy email címet el küldöm rá a linket ha ennyire nem bízol bennem és magyarázatot is küldök, hogyan is kell fel tenni rendben? csak írj vissza, hogy tudjam! :) Üdv:Solya :)

    VálaszTörlés
  5. Már küldtem neked egy e-mail-t. Nem kaptad meg? (benne van a fiók jelszavam) Elküldöm még egyszer!

    VálaszTörlés